Maksuehdot
Voimassa 11.10.2018 alkaen
Verkkokauppa
SH Esthetics Oy (y-tunnus 3132699-4) myy palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Palveluiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.
Tilaaminen
Palvelut tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Checkout Finland yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Checkout Finlandilla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Checkout Finland.
Maksutavat
Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Checkout Finland, joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.
Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)
Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisesta verkkokaupassamme huolehtii Checkout Finland. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan toimesta.
Korttimaksut ja MobilePay (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)
Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja Danske Bankin MobilePay- maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Checkout. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Checkout Finland:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan toimesta.
Maksunvälittäjän yhteystiedot:
Paytrail Oyj
Innova 2, Lutakonaukio 7,
40100 Jyväskylä
020 718 1820
asiakaspalvelu@paytrail.com
Palautusten ja peruutusten käsittely
Etämyynnissä kuluttaja voi perua kaupan ilman erityistä syytä ilmoittamalla siitä myyjälle sähköisesti 14 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Maksunpalautus pyritään tekemään tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Henkilötiedot ja luottopäätös
Osamaksuun tarvittavaa luottopäätöstä varten sinulta pyydetään henkilötietojasi. Tiedot välitetään tietoturvallisella TLS-suojatulla yhteydellä. Luotonmyöntäjä varmistaa henkilö- ja osoitetietojesi oikeellisuuden väestötietojärjestelmästä sekä tarkistaa luottotietorekisteristä onko sinulla maksuhäiriömerkintöjä. Saamaasi luottopäätökseen vaikuttaa myös mahdollinen historiasi rahoitusyhtiön asiakkaana. Jos saat kielteisen luottopäätöksen, voit kysyä tarkemmin sen perusteluista rahoitusyhtiön asiakaspalvelusta. Antamasi henkilötunnus tai luottopäätöstiedot eivät tallennu kauppiaan asiakastietorekisteriin.
Maksutapaa käyttäessäsi henkilöllisyytesi voidaan varmentaa pankkitunnuksillasi tupas-varmennepalvelun avulla. Varmennepalvelussa käytettävissäsi ovat pankeista Osuuspankki, Nordea, DanskeBank, Handelsbanken, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, S-pankki sekä Ålandsbanken. Asiointi on mahdollista myös mobiilivarmennetta käyttämällä.
Luottoehdot
Laskun ja kertaluoton myöntäjä sekä käsiteltävien henkilötietojen rekisterinpitäjä on valitsemasi rahoitusyhtiö. Myönteisen luottopäätöksen jälkeen lasku tai kertaluotto siirtyy rahoitusyhtiölle.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Toimitustapa ja -kulut
Tilaus on palvelu, joten toimitustapaa ei palvelulle ole eikä siitä peritä kuluja erikseen kauppiaan toimesta. Tilatun palvelun palautustapauksessa kauppiaalla on oikeus periä maksutavasta johtuvat kulut asiakkaalta. Lisäksi valitsemasi rahoitusyhtiö voi periä kuluja hinnastonsa mukaisesti.
Toimitusaika
Asiakkaan tulee itse sopia yrityksen kanssa hoitoaika. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Vaihto- ja palautusehdot
Palveluilla ei ole palautusoikeutta. Oikeus peruuttaa kauppa etämyynnissä on kirjattu kuluttajansuojalakiin. Etämyynnissä kuluttaja voi perua kaupan ilman erityistä syytä ilmoittamalla siitä myyjälle sähköisesti 14 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Jos 14 vuorokauden aika ylittyy, ei kauppiaalla ole velvollisuutta tehdä palautusta.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuotteen maksamisessa on esiintynyt ongelmia, ole yhteyksissä kauppiaaseen asian korjaamiseksi.